WAT GEBEURT ER WANNEER DE CONSUMENT OP ‘BETALEN’ KLIKT?

Wanneer de consument op ‘betalen’ klikt, wordt hij naar de betaalpagina geleid. De pagina maakt verbinding met de payment gateway, die een betaalverzoek aanmaakt en naar de acquirer stuurt. 

De acquirer ontvangt het betaalverzoek van de payment gateway en stuurt de transactie via het kaartnetwerk door naar de uitgever of de issuing bank. Vervolgens keurt de issuing bank de transactie goed (accept payments) en stuurt hij de verkoopprijs naar de acquirer. 
De acquirer betaalt de handelaar met aftrek van een vooraf overeengekomen vergoeding voor de dienst. En ondertussen betaalt de acquirer ook de ‘programmakosten’ van het kaartnetwerk en de interbancaire vergoedingen (interchange fees) van de issuing bank. 
De rekening van de consument wordt met de verkoopprijs gedebiteerd. De verkoopprijs verschijnt vervolgens op de merchant accounts. 


De hierboven getoonde instellingen zijn bij het betaalproces betrokken: de issuing bank, de payment gateway, de acquiring banks, de verschillende betaalmethoden, …

In traditionele modellen ondertekent u een contract met elke partij, integreert u verschillende betaalmethoden en moet u dus met meerdere rapporteringsformaten werken, meerdere betaalvoorwaarden in uw boekhouding beheren en, niet te vergeten, meerdere contacten raadplegen als er een probleem is.

Met het Full Service-aanbod van Worldline maken wij het u gemakkelijk door u een complete payment method of betaaloplossing te bieden – en één enkel aanspreekpunt om u te helpen met de groei van uw bedrijf.

 

 



Full Service-betaalmogelijkheden

In traditionele modellen ondertekent u een contract met elke partij, voert u een integratie uit voor verschillende betaalmethoden en moet u bijgevolg als business owner met meerdere rapporteringsformaten werken, meerdere betaalvoorwaarden in uw boekhouding beheren en meerdere contacten raadplegen als er een probleem is.

Het aanbod van Worldline maakt het business owners gemakkelijk door één enkele oplossing te bieden die aan al uw behoeften voldoet – en één enkel aanspreekpunt om u te helpen met de groei van uw zaak.

Worldline Advanced omvat de 14 essentiële betaalmethoden die verzekeren dat u uw klanten hun favoriete payment service kan aanbieden, met een gestroomlijnde, volledige integratie. U krijgt bovendien onmiddellijk toegang tot meer dan 150 alternatieve betaalmethoden via uw gateway-integratie, zoals American Express, PayPal, P24 en geschenkkaarten.

ALS UW BETAALPARTNER BIEDT WORLDLINE U VOLLEDIGE ONDERSTEUNING

Met tientallen jaren ervaring en experts die op elk gebied gespecialiseerd zijn, is Worldline dé ideale partner voor uw bedrijf. Als toonaangevende innovator bieden wij de nieuwste betaaltechnologie en kunnen we al uw vragen die betrekking hebben op uw bedrijfsactiviteiten beantwoorden. Zo maken we samen een betaalplan op maat.

NEEM CONTACT OP MET EEN BETALINGSEXPERT

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
  •  
  •  
  • *
  •  
     
  • This contact form collects your personal data so we can respond to your question(s). By clicking on the 'I agree' button below, you agree that your personal data will be used for this purpose. In our Privacy Policy you can read about how we protect and manage your submitted personal data.


     

    Ben je al klant en heb je hulp nodig?

    Ons ondersteuningsteam helpt je graag verder bij het configureren van de Worldline oplossing.

    Support site ›

    Het beheren van dagelijkse betalingstaken is nu eenvoudiger dan ooit met onze nieuwe en intuïtieve Merchant Portal.

    Ontdek de Merchant Portal ›