WAT GEBEURT ER ALS JE KLIKT OP EEN
BETAALKNOP BIJ EEN ONLINE CHECKOUT?






Robin laat een overzicht zien van de betalingsstroom en geeft tips hoe u deze kan optimaliseren voor een verbeterde conversie.








Marie deelt onze laatste bevindingen over het creëren van een optimale betaalpagina, verdeeld over 7 belangrijke thema's. Onze tips komen voort uit UX best practices en 6 maanden onderzoek op de betaalpagina. U leert meer over hoe u de betaalpagina kan verbeteren en het percentage van verlaten winkelwagens kan verminderen.



Met de opkomst van e-commerce neemt fraude toe. De authenticatie van klanten is dan ook een cruciale stap in de betalingsstroom. Miriam geeft u meer inzicht in het steeds evoluerende landschap. Van PSD2 tot de nieuwe SCA met 3D Secure versie 2, ze geeft advies hoe u de conversie kan maximaliseren tijdens deze authenticatiestap.








Stella legt uit hoe het autorisatie-ecosysteem werkt, hoe u gebruik maakt van de autorisatiegegevens om uw business te verbeteren en hoe acquirers - zoals wij - vaak tewerk gaan.




Ontdek hoe onze analysetool je kan helpen meer inzicht te krijgen in jouw betaling prestaties. In deze video laten Kate en Jordan het belang van data zien zodat je de evolutie van jouw bedrijf kan bijhouden en zo jouw betalingsinstellingen kan optimaliseren..




                           
             
                           
                             
                             

ONTMOET ONZE EXPERTEN

Robin Soubry

Robin Soubry
Head of Customer Experience

Marie Cheung

Marie Cheung
User Experience & Service Designer

Miriam Zriniava

Miriam Zriniova
Authentication and Fraud Product Manager

Stella Snickare

Stella Snickare
Head of Growth Management for Acquiring

Jordan Vercauteren

Jordan Vercauteren
Growth Analytics & Performance Manager

Kate Paterson

Kate Paterson
Product Designer

NEEM CONTACT OP MET EEN BETALINGSEXPERT EN VERBETER JE PAYMENT PERFORMANCE

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
  •  
  •  
  • *
  •  
     
  • This contact form collects your personal data so we can respond to your question(s). By clicking on the 'I agree' button below, you agree that your personal data will be used for this purpose. In our Privacy Policy you can read about how we protect and manage your submitted personal data.


     

    Ben je al klant en heb je hulp nodig?

    Ons ondersteuningsteam helpt je graag verder bij het configureren van de Worldline oplossing.

    Support site ›

    Het beheren van dagelijkse betalingstaken is nu eenvoudiger dan ooit met onze nieuwe en intuïtieve Merchant Portal.

    Ontdek de Merchant Portal ›