Veelgestelde vragen prijswijziging
-
Waarom past Worldline haar prijzen aan?
De combinatie van inflatie, loonindexatie en een continu toenemende complexiteit van de reguleringen (zoals die in verband met de strijd tegen het witwassen van geld) en internationale veiligheidsnormen (zoals PCI, DSS,…), brengt een reeks verplichtingen en bijkomende kosten met zich mee voor leveranciers van betaaldiensten.
Wanneer zijn de nieuwe prijzen van kracht?Worldline past de tarieven aan conform de datum dat vermeld werd in je brief.
Wat verandert er in mijn contract?Uw contract en de bijbehorende dienstverlening blijven ongewijzigd.
Met welk bedrag past Worldline haar prijzen aan?De prijswijziging die voor u van toepassing is staat in de persoonlijke brief.
Moet ik zelf stappen ondernemen?Nee, Worldline voert automatisch de prijswijziging voor u door. Wilt u een wijziging in uw contract kunt u contact opnemen met Worldline.
Heb ik de vrijheid om mijn onderhoudscontract te wijzigen?Ja, u kunt op verschillende manieren uw onderhoudscontract wijzigen en of te zeggen. Klikt u hier om de verschillende onderhoudscontracten te bekijken.
Een onderhoudscontract is noodzakelijk om uw betaalautomaat van de juiste service en verplichte software updates te verzekeren conform de richtlijnen van de autoriteiten in elektronische betalingen.
U kunt uw contract ten alle tijden wijzigen of beëindigen conform onze algemene voorwaarden. Bij beëindiging betekent wel dat u de terminal niet langer kunt gebruiken.
Contract opzeggen.Volgen er nog meer prijswijzigingen?Wij voorzien op dit moment geen verdere prijsverhoging van uw contract in de nabije toekomst. Het actuele overzicht van prijzen voor verschillende Worldline producten kunt u vinden op de webshop.
Wat verandert er in de algemene voorwaarden van terminalcontracten?De algemene voorwaarden zijn inhoudelijk niet gewijzigd. Zoals vorig jaar aangekondigd is de juridische entiteit van Worldline BV naar Worldline Nederland veranderd.
Hoe kom ik in contact met Worldline?Bezoek de Contactpagina