• Waarom past Worldline haar prijzen aan?

    Een van de directe gevolgen van Covid-19 is een algehele prijsstijging van 20,6%* voor grondstoffen, materialen, IT en transport. Ook de huidige economische situatie wordt gekenmerkt door de 86%* verhoging op energiekosten en een stijging van de arbeidskosten met 6,4%*. Het wereldwijd tekort aan chips is mede hieraan te danken en dit zal ook in 2022 voortduren en effect hebben op verschillende industrieën. Gezien deze algemene verhogingen van kosten heeft Worldline besloten voor het eerst sinds jaren deze deels door te voeren in de prijzen. En de toenemende complexiteit van de reguleringen (zoals die in verband met de strijd tegen het witwassen van geld) en internationale veiligheidsnormen (zoals PCI, DSS,…) brengt een reeks verplichtingen en bijkomende kosten met zich mee voor leveranciers van betaaldiensten. Dit heeft impact op de service fee compliance.

    Wanneer zijn de nieuwe prijzen van kracht?

    Worldline past de tarieven aan per 01 Juli 2022, dit heeft pas invloed op uw contract zodra de jaarlijkse verlenging wordt gefactureerd.

    Wat verandert er in mijn contract?

    Uw contract en de bijbehorende dienstverlening blijven ongewijzigd.

    Met welk bedrag past Worldline haar prijzen aan?

    De prijswijziging die voor u van toepassing is staat in de persoonlijke brief.

    Moet ik zelf stappen ondernemen?

    Nee, Worldline voert automatisch de prijswijziging voor u door. Wilt u een wijziging in uw contract kunt u contact opnemen met Worldline.

    Heb ik de vrijheid om mijn onderhoudscontract te wijzigen?

    Ja, u kunt op verschillende manieren uw onderhoudscontract wijzigen en of te zeggen. Klikt u hier om de verschillende onderhoudscontracten te bekijken.

    Een onderhoudscontract is noodzakelijk om uw betaalautomaat van de juiste service en verplichte software updates te verzekeren conform de richtlijnen van de autoriteiten in elektronische betalingen.

    U kunt uw contract ten alle tijden wijzigen of beëindigen conform onze algemene voorwaarden. Bij beëindiging betekent wel dat u de terminal niet langer kunt gebruiken.
    Contract opzeggen.

    Volgen er nog meer prijswijzigingen?

    Wij voorzien op dit moment geen verdere prijsverhoging van uw contract in de nabije toekomst. Het actuele overzicht van prijzen voor verschillende Worldline producten kunt u vinden op de webshop.

    Wat verandert er in de algemene voorwaarden van terminalcontracten?

    De algemene voorwaarden zijn inhoudelijk niet gewijzigd. Zoals vorig jaar aangekondigd is de juridische entiteit van Worldline BV naar Worldline Nederland veranderd.

    Hoe kom ik in contact met Worldline?

    Bezoek de Contactpagina