Welkom bij Worldline



Wat leuk dat u zich via Consor aan het oriënteren bent bij Worldline. 

In samenwerking met Consor hanteren wij speciale tarieven voor creditcard acceptatie. Worldline is aangesloten bij alle grote merken en pinpassen, inclusief Visa, Mastercard en Maestro. Ook smartphone betalingen met Samsung Pay, Apple Pay en Google Pay zijn mogelijk. Vanaf nu accepteert u echt álle type betalingen!

Door de acceptatie van kaartbetalingen, biedt u uw klanten ruime en veilige betaalmogelijkheden. Bovendien profiteert u van een snelle uitbetaling en gratis online rekeningoverzichten. 

file

Tarieven voor kaartbetalingen

 

Kaartmerken

Omschrijving

Tarief

Jaarlijkse kosten

Maestro/V PAY Nederlandse pinbetaling* € 0,06

 

 

€ 49,-

MasterCard/Maestro/Visa/V PAY  Particuliere kaarten uit Europa** 1,10%
MasterCard/Maestro/Visa/V PAY Particuliere kaarten buiten Europa 2,20%
MasterCard/Maestro/Visa/V PAY Alle zakelijke kaarten 2,20%
Diners Club/Discover   2,50%
JCB   1,95%
UnionPay   1,95%

 

*Tarief geldt alleen voor transacties in Nederland met een Nederlandse betaalpas

**Kaarten uit de Europese Unie (European Economic Area)

 

 

Minimum transactiebedrag is € 0,15 per transactie, m.u.v. Nederlandse pintransacties

 

 

Extra toeslag voor:

Pre-autorisaties Visa: € 0,025 per pre-autorisatie 
Pre-autorisaties MasterCard: 0,05% van het autorisatiebedrag
Virtuele kaarten (GWTTP): 1,85% bovenop het percentage per transactie

 

Hoe werkt het bestellen?

Stap 1.

Aanvraag creditcard acceptatie

We vragen een aantal gegevens om uw aanvraag in behandeling te nemen. 

Stap 2.

Adviesgesprek

Wanneer wij uw aanvraag hebben ontvangen nemen we persoonlijk contact met u op om deze door te nemen.

Stap 3.

Aanvraag afronden

Om de aanvraag af te ronden zal u het contract moeten printen, ondertekenen en opsturen. Het contract ontvangt u per e-mail na afronding van het adviesgesprek.

Gemiddeld duurt het 5 werkdagen voor u kan beginnen met creditcard acceptatie.

-

 

 

 

Creditcards accepteren? Vul hieronder uw gegevens in.

Om uw aanvraag in behandeling te nemen hebben we een aantal gegevens nodig. Wanneer wij uw aanvraag hebben ontvangen nemen we persoonlijk contact met u op om deze door te nemen.

  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •