VALINA betaalautomaat in de praktijk
De gasten die bij een Burger King van Meyer Beheer komen zullen merken dat er gevoel voor aandacht is, ze hebben servicegericht en vriendelijk personeel en er wordt moeite gedaan om de order in 1 keer goed aan te bieden. Het personeel is zich ervan bewust dat het meegeven van een verkeerd drankje een grotere impact heeft op het moment dat je al 10km verder bent. Het inzetten van de VALINA betaalautomaat past dus goed binnen dit concept en draagt bij aan gemak en tijdsbesparing voor de klant en het personeel.
Op de locaties met een drive thru merkte Meyer Beheer dat het inzetten van de VALINA betaalautomaat, verschillende uitdagingen oploste; de terminal staat op een vaste plek, is solide en heeft hierdoor minder last van slijtage van de hardware. Als bijkomstig voordeel is de transactiesnelheid verhoogd, deels door de kassakoppeling. Zeker tijdens piekuren is dit goed merkbaar. De gast kan na het plaatsen van de order direct tot betaling overgaan op zijn eigen tempo en hoeft minder lang te wachten. Alles bij elkaar draagt dit bij aan een positieve klantervaring.