Home / Nieuws / Nieuws overzicht hidden page / 2021 /

Verbeter de online conversie

Verbeter de online conversie

Een snelle, eenvoudige en veilige koopervaring, in de winkel, thuis of op straat is essentieel in het verhogen van conversie, ongeacht het apparaat of de technologie.

Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!

Waarom wordt een transactie niet voltooid?

Naast redenen aan de consumenten kant, zoals onvoldoende saldo op de bankrekening of het niet direct beschikbaar hebben van kaartgegevens, zijn er ook zaken die de ondernemer zelf kan verbeteren. De belangrijkste redenen waardoor een transactie mislukt zijn:

·         Te veel stappen tijdens de betaalflow waardoor de consument afhaakt

·         Technische problemen tijdens het betaalproces

·         Een onveilige uitstraling van de betaalpagina

·         De juiste (lokale) betaalopties zijn niet beschikbaar

Afhankelijk van producten en services die bedrijf aanbiedt en het soort transacties dat wordt verwerkt kunnen er nog meer oorzaken zijn. Het is waardevol om naar de data te kijken, om zo het betaalproces te optimaliseren.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Samen met ondernemers creëren we nieuwe verkoopkansen door de klantervaring te verbeteren via een snelle en veilige checkout.

file

Vergroot het verkoopbereik en verhoog de omzet
 

Onze betaaloplossing voor webwinkels is eenvoudig te koppelen aan webwinkelsoftware (zoals Magento, Shopify, Strato, Presta Shop, ect.). Met Worldline heeft u een partner die lokaal en internationaal met u meegroeit. De oplossingen zijn simpel uit te breiden met extra betaalmethoden en fraudemodules. Worldline optimaliseert het volledige betalingsverkeer zonder extra complexiteit voor uw klanten. Door u te helpen met de ‘laatste stap van conversie’, werken we eraan om de conversieratio's van uw klanten op elk apparaat aanzienlijk te verbeteren.

 

Accepteer iDEAL, MasterCard, Visa, Maestro, Bancontact en nog veel meer betaalmethodes in uw webshop met één integratie.

file

 

 

Worldline en Ingenico bundelen hun krachten
 

Sinds oktober 2020 is Ingenico toegetreden tot de Worldline groep. Door de krachten te bundelen is een nieuwe Europese leider voor digitale betaaldiensten ontstaan. Worldline biedt een uitgebreid aanbod aan betaaloplossingen en heeft veel ervaring met het verwerken van (inter)nationale betalingen. Dit wordt nu gecombineerd met Ingenico's expertise in e-commerce. Via Worldline betalen klanten altijd en overal op de door hen gewenste manier en u als ondernemer profiteert van het meest betrouwbare betaalplatform.

 

Interesse?

 

Wilt u meer weten over hoe u uw webwinkel of website een boost kunt geven met de online betaaloplossingen van Worldline en Ingenico? Laat uw gegevens achter en één van onze experts zal contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

 

Nieuws

Waarom wordt een transactie niet voltooid?

Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!
Lees verder

Hoe werkt betalen in de winkel en webshop?

Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie. Inzicht in het hoe het betaalproces werkt kan u voordelen opleveren in het voorkomen van storingen, kosten verlagen en een eenvoudigere administratie. Benieuwd naar wat er gebeurt zodra de klant akkoord geeft voor de betaling op de pinautomaat of op de online betaalpagina?
Lees verder

Alles over de betaalmogelijkheden

Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn?
Lees verder

call center employees

 

 

cards icon

Advies op maat

Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u? 

Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.

+31 (0)88 - 765 70 10

Stuur een bericht