Worldline / Nieuws / Nieuws overzicht hidden page / 2021 /

Hoe kunt u succesvol navigeren door de toekomst van betalen?

Hoe kunt u succesvol navigeren door de toekomst van betalen?



Navigating Digital Payments

Tegenwoordig volgen ontwikkelingen zich in een hoog tempo op en wat vandaag een innovatie is kan morgen achterhaald zijn. Een roadmap van de toekomst ligt dan ook niet klaar, dus hoe kunt u succesvol navigeren door de toekomst van betalen?

Download Whitepaper›



 


Onze nieuwste whitepaper Navigation Digital Payments 2021 gaat over de belangrijkste trends die innovatie binnen het betaallandschap vormgeven. De toekomst is duurzaamheid en de sleutel tot succes zit in het vereenvoudigen van complexiteit achter de schermen, waardoor gebruikersgemak verbeterd en de veiligheid wordt vergroot.

Leer hoe de complexiteit wordt achter de schermen wordt vereenvoudigd om de klantervaring te verbeteren.

Download whitepaper›

call center employees

 

 

cards icon

Advies op maat

Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u? 

Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.

+31 (0)88 - 765 70 10

Stuur een bericht

Waarom wordt een transactie niet voltooid?

Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!
Lees verder

Hoe werkt betalen in de winkel en webshop?

Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie. Inzicht in het hoe het betaalproces werkt kan u voordelen opleveren in het voorkomen van storingen, kosten verlagen en een eenvoudigere administratie. Benieuwd naar wat er gebeurt zodra de klant akkoord geeft voor de betaling op de pinautomaat of op de online betaalpagina?
Lees verder

Alles over de betaalmogelijkheden

Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn?
Lees verder