Home / Nieuws / Nieuws overzicht hidden page / 2021 /

Gaan de deuren weer open? Doe een testtransactie!

Gaan de deuren weer open? Doe een testtransactie!

 

Gelukkig versoepelen de maatregelen zich en kunnen ondernemers weer geleidelijk de zaak openen. Als leverancier van uw betaalautomaat denkt Worldline graag mee over het optimaal verzorgen van uw belangrijke apparatuur.

Zodra uw bedrijf weer op volle toeren mag gaan draaien willen wij er zeker van zijn dat de betaalautomaat dan ook helemaal klaar is. Door de betaalautomaat regelmatig in de gelegenheid te stellen om in te bellen naar het Worldline Terminal Management Systeem bent u altijd verzekerd van de juiste instellingen en werking.

alles over betalen

Ons advies

 

o Sluit de (mobiele) betaalautomaat minimaal 1 maal per week een nacht aan op het stroom of de adapter.

o Voer minimaal 1 maal per week een testtransactie uit van tenminste 0,01 €.

Door dit advies op te volgen blijft u verzekerd van een goed werkende automaat.
Als u een technische vraag heeft, kunt u terecht bij onze helpdesk op 0900 2265797

 

Reinig regelmatig de betaalautomaat

 

In de strijd tegen corona is hygiëne en regelmatig schoonmaken het belangrijkste advies dat wordt gegeven. 

Het is een veelgebruikt contactpunt tussen uw klanten en uw medewerkers. Afhankelijk van het gebruik, adviseren wij minimaal één tot meerdere keren per dag de automaat te reinigen. 

Belangrijk hierbij is om dit via onderstaande instructie te doen om defecten te voorkomen:

1.       Koppel uw betaalautomaat los van de netvoeding.

2.       Gebruik geen sterk reinigingsmiddel. Het kan het oppervlak van uw betaalautomaat beschadigen. Reinig uw betaalautomaat met een doekje op ethanolbasis of gebruik een vochtige doek met 70% ethanol. Spuit geen schoonmaakmiddel of desinfectie rechtstreeks op uw betaalautomaat.

3.       Reinig het display van de betaalautomaat met een zachte, droge antistatische doek.

4.       Vergeet niet uw betaalautomaat na het reinigen weer aan te sluiten op de stroomvoorziening.

Wilt u verzekerd zijn dat u het juiste schoonmaakmiddel gebruikt? Kies dan voor de reinigingsdoekjes speciaal gemaakt voor de Worldline betaalautomaten. Deze zijn op basis van 72% ethanol en zijn handig verpakt per twee in een sealed pack.

Bezoek onze webshop

file
No-show corona betaallink

Voorkom no-show en registreer uw bezoekers met een betaallink

 

Gelukkig kunnen mensen weer genieten van een bezoek aan een horecazaak of restaurant.
Om een tafel te bemachtigen reserveren gasten vaak (ver) vooruit en lopen ze minder vaak spontaan een horecagelegenheid binnen.
Dit brengt echter het risico met zich mee dat de gasten niet komen opdagen en de tafel lastiger gevuld wordt met spontane gasten.

Om het aantal no-shows terug te dringen kan een borg worden gevraagd om de reservering te bevestigen. Het overmaken van de borg gebeurt via een betaallink in bijvoorbeeld een app- of mailbericht. De borg wordt, wanneer de gast komt genieten van het bezoek, weer verrekend. Met een reserveringsborg worden de loyale bezoekers gescheiden van de twijfelde bezoekers. 

Probeer het versturen van een betaallink nu zelf via Worldline. 

Waarom wordt een transactie niet voltooid?

Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!
Lees verder

Hoe werkt betalen in de winkel en webshop?

Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie. Inzicht in het hoe het betaalproces werkt kan u voordelen opleveren in het voorkomen van storingen, kosten verlagen en een eenvoudigere administratie. Benieuwd naar wat er gebeurt zodra de klant akkoord geeft voor de betaling op de pinautomaat of op de online betaalpagina?
Lees verder

Alles over de betaalmogelijkheden

Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn?
Lees verder

call center employees

 

 

cards icon

Advies op maat

Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u? 

Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.

+31 (0)88 - 765 70 10

Stuur een bericht