Het retaillandschap zal de komende jaren een grote transformatie ondergaan. Om succesvol te zijn, zullen retailers de beste aspecten van in-store en online moeten combineren om een aantrekkelijke, seamless shopervaring te bieden. Hiervoor moet de betalingservaring volledig worden geïntegreerd, met innovatieve en frictieloze methoden om elke verkoop te voltooien.
Worldline onderzoekt in haar nieuwste whitepaper “In-store payments re-imagined” de retailbetalingstechnologieën die aan de horizon verschijnen en welke stappen u nu kunt nemen om de geweldige kansen te grijpen die ze zullen brengen.
Onderzoek en wetenschap zijn belangrijke thema’s voor Worldline. Om deze reden heeft Worldline haar eigen Scientific Community opgericht met als doel het analyseren van de belangrijkste trends in de samenleving, het bedrijfsleven en de technologie. Door te voorspellen hoe deze trends zullen evolueren, creëert de community waardevolle strategische inzichten voor onze klanten, waardoor ze zich kunnen voorbereiden op deze toekomst. De community wordt persoonlijk voorgezeten door de CEO en Deputy CEO van Worldline, en bestaat uit diverse technologie- en bedrijfsexperts uit de hele groep.
Advies op maat
Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u?
Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.
Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!
Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie. Inzicht in het hoe het betaalproces werkt kan u voordelen opleveren in het voorkomen van storingen, kosten verlagen en een eenvoudigere administratie. Benieuwd naar wat er gebeurt zodra de klant akkoord geeft voor de betaling op de pinautomaat of op de online betaalpagina?
Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn?