Eenvoudig betalen bij thuisbezorgen, afhalen en buiten de winkel afrekenen
Eenvoudig betalen bij thuisbezorgen, afhalen en buiten de winkel afrekenen
Ondernemen in deze bijzondere tijden, vraagt om creativiteit en doorzettingsvermogen. Door de lockdown maatregelen ontstaat de noodzaak om klanten anders te gaan bedienen en over te stappen naar thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop. Dit heeft ook een effect op de wijze van betalen. Benieuwd hoe u de klant eenvoudig kunt laten betalen bij thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop? Leest u verder.
Maak betalen flexibel en laat het aansluiten bij de behoeften van uw klant.
Het betalen met de pin en het liefst zelfs contactloos is het afgelopen jaar de norm geworden. Voor winkeliers die een vaste pinautomaat op de toonbank hebben staan en nu overstappen op thuisbezorgen of afhalen zorgt dit voor een uitdaging. Een vaste pinautomaat is immers aan kabels gebonden en is er niet voor gemaakt om veelvuldig van locatie te wijzigen. Goede alternatieven zijn het versturen van betaallinkjes of een mobiele betaalautomaat. Voordeel van een mobiele betaalautomaat is dat u deze eenvoudig kan inzetten op elke gewenste locatie. Hiermee maakt u de wijze van betalen flexibel en laat u het aansluiten bij de behoeften van de klant. De automaat is nu in te zetten bij thuisbezorgen, afhalen en buitenverkoop. Als we weer teruggaan naar een samenleving zonder beperkingen kunt u hem blijven gebruiken bij beurzen, evenementen of om wachtrijen voor de kassa in te perken.
Mobiel betalen voor de winkeldeur en aan huis
Worldline biedt diverse betaaloplossingen, waaronder de YOXIMO mobiele betaalautomaat, waarmee u zowel voor de winkeldeur als bij de klant thuis kunt afrekenen. Een veilige, kwalitatief goede en vertrouwde oplossing. Voor extra gemak is de YOXIMO zelfs te koppelen met uw kassasysteem indien uw kassaleverancier een koppeling heeft met Worldline. Hij kan werken op WIFI en op GPRS en ondersteunt vanzelfsprekend contactloos betalen. Daarmee kunnen uw klanten op de YOXIMO met pin betalen (debet), met credit cards of betalen via de mobiele telefoon (bijvoorbeeld Apple Pay).
Om alles nog eenvoudiger te maken kunt u ook alle pin en creditcard betalingen via Worldline laten lopen. Daarmee heeft u alles efficiënt onder één dak.
Neemt u voor een persoonlijk advies contact met ons op per telefoon via 088 – 765 70 10 of per mail via sales-netherlands@worldline.com
Apple Pay in online shop14-10-2020
Bied uw klanten het gemak van betalen met Apple Pay in de online shop
Online bestedingen groeien al jaren onverminderd door. De manier waarop de consument online shopt verschuift wel. Het consumentenonderzoek 2020 van Shopping Tomorrow laat zien dat in 2025 de helft van alle online aankopen wordt gedaan met de mobiel. Als online ondernemer is het dus zaak om hierop in te spelen. Met de acceptatie van Apple Pay in een webshop wordt het betaalgemak voor een grote groep van de mobiele gebruikers vereenvoudigd.
In Nederland is pin veruit het meest favoriete betaalmiddel. Steeds minder mensen hebben contant geld bij zich en steeds meer winkels schakelen over naar een cashless concept. De consument in Nederland verwacht altijd en overal te kunnen betalen met de pin. Belangrijk dat u dit betaalmiddel dus te allen tijde kunt aanbieden. Ook wanneer de betaalautomaat tijdelijk geen verbinding heeft, bijvoorbeeld door netwerkproblemen.
Hoe de bouwmarkt haar klant laat ‘doe-het-zelven’ aan de kassa
Het gebruik van de zelfscankassa en bestelzuilen wordt steeds populairder. Gezien de huidige tijd waarin we leven, wordt de mogelijkheid om zelfstandig te kunnen afrekenen nog eens extra aangemoedigd.