Vertrouwen op nummer één binnen de rebranding van Worldline
Vertrouwen op nummer één binnen de rebranding van Worldline
In de afgelopen jaren heeft Worldline N.V. een lange weg afgelegd. Worldline group is intussen een zelfstandige speler op wereldniveau, met een wereldwijde aanwezigheid
Wij blijven continu investeren in betrouwbare en veilige betalingen en transacties voor onze klanten. Wij doen daarbij niet aan kortetermijndenken. Wij werken er elke dag aan om uw vertrouwen verder uit te bouwen en te versterken. Dat doen wij met een focus op vertrouwen, kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid. Het is juist daarom dat ons merk een makeover is ondergaan. Het kernwoord voor de nieuwe branding is vertrouwen. En deze branding sluit aan bij ons identiteit.
Bij Worldline zien we vertrouwen als een fundament voor een echt netwerk. Het vertrouwen dat wij geven en krijgen van onze klanten staat bij ons centraal. We vertrouwen erop dat onze klanten deze zelfde eigenschap ook door vertalen naar hun eigen clientèle.
Daarom is “Trust” het fundament voor onze branding. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij, als klant met een zeker en gerust gemoed de toekomst ingaat, met Worldline aan jouw zijde. En bouwen wij als bedrijf aan een cirkel van vertrouwen. Zo onderscheiden wij ons van de concurrenten en zetten we u, onze klant, centraal.
Winkelketen terStal versterkt cashless concept met de acceptatie van creditcards
De populariteit van betalen met contant geld is door de coronacrisis in de eerste helft van 2020 afgenomen. Daarnaast is het voor bedrijven ook vanuit andere veiligheidsoverwegingen belangrijk geworden om zo min mogelijk met contant geld te werken. De Nederlandse fashionketen terStal, met meer dan 200 winkels, heeft ervoor gekozen om een cashless concept neer te zetten door heel Nederland.
Verscholen in een prachtig, bosrijk, gebied bij de Sallandse heuvelrug bevindt zich Avonturenpark Hellendoorn, één van Nederlands oudste attractieparken. Het park is in 1936 opgericht als theehuis met speeltuin en is uitgegroeid naar een attractiepark met ruim dertig attracties en verschillende horecagelegenheden. Er zijn 28 afrekenpunten in het park te vinden en tot een jaar geleden kon er ook met contant geld betaald worden. Begin 2020 heeft Hellendoorn besloten contant geld te elimineren en de overstap te maken naar een grotendeels cashless betaalomgeving.
Wanneer we kijken naar de online conversieratio, oftewel het percentage bezoekers dat een betalende klant wordt, dan is er vaak nog winst te behalen en ruimte voor een bedrijf om te groeien. In de praktijk bereikt 20% van de transacties nooit de laatste stap in het betaalproces, dat is één of de vijf transacties!
Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie. Inzicht in het hoe het betaalproces werkt kan u voordelen opleveren in het voorkomen van storingen, kosten verlagen en een eenvoudigere administratie. Benieuwd naar wat er gebeurt zodra de klant akkoord geeft voor de betaling op de pinautomaat of op de online betaalpagina?
Tegenwoordig volgen ontwikkelingen zich in een hoog tempo op en wat vandaag een innovatie is kan morgen achterhaald zijn. Een roadmap van de toekomst ligt dan ook niet klaar, dus hoe kunt u succesvol navigeren door de toekomst van betalen?