Mobile wallets, achteraf betalen, loyalty, seamless autorisatie? Als onderdeel van Shopping Tomorrow onderzoekt Worldline samen met Innopay en digital commerce professionals hoe de Nederlandse consument in 2025 betaalt.
Onlangs ging het achtste onderzoeksjaar van Shopping Tomorrow van start. Shopping Tomorrow brengt digital commerce professionals samen die onderzoek doen naar hot topics in e-commerce en digital commerce, zoals conversie optimalisatie, digitale identiteiten, payments en marketplaces.
Dit jaar zullen maar liefst 17 expertgroepen zich richten op nieuwe inzichten voor digital commerce. Worldline en Innopay zijn net als voorgaande jaren gastheer en voorzitter, ditmaal van de expertgroep ‘Future of Payments’. Deze expertgroep buigt zicht over de centrale vraag: Hoe betaalt de Nederlandse retail consument in 2025?
De resultaten van het onderzoek zullen in Q4 bekend gemaakt worden. Uiteraard houden we u op de hoogte van de uitkomsten en bevindingen.
ShoppingTomorrow is hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland en heeft als doel het leveren van inzichten voor de branche. Een initiatief van Thuiswinkel.org
Advies op maat
Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u?
Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.
De maatregelen vanwege covid-19 hebben veel impact op de maatschappij en het bedrijfsleven. Veel ondernemers voelen dagelijks de gevolgen. Voor consumenten lijkt na de hamsterfase en de klus en doe het zelf-fase alles weer wat normaler te worden. Wel is duidelijk geworden dat de consument in de afgelopen periode niet veel minder is gaan uitgegeven, maar er is wel op een andere manier betaald en gewinkeld.
Veel bedrijven worden in deze tijden uitgedaagd om hun verdienmodel te herzien. Kledingwinkels en juweliers bezoeken consumenten aan huis met een passend aanbod, of werken met reserveringen in de winkel om coronadrukte te voorkomen.
PSD2; wat betekent deze nieuwste Europese richtlijn voor webwinkels
In dit artikel leggen we uit wat belangrijk is voor een webwinkel. Waarom wordt PSD2 ingevoerd? Wat is sterke klantauthenticatie? Welke eisen worden gesteld aan een check-out pagina van een webshop?