Worldline / Nieuws / Nieuws overzicht hidden page / 2020 /

Online winkelmandje afrekenen op de pinautomaat met Webshop Instore Payments

Online winkelmandje afrekenen op de pinautomaat met Webshop Instore Payments

Verbind fysieke winkel en webshop

Uw complete assortiment in de winkel aanbieden, zonder dat het extra ruimte inneemt? Nee-verkopen voorkomen en de doorstroming verbeteren? Breng uw webshop naar de winkelvloer met een bestelzuil of kiosk en koppel uw pinautomaat met Webshop Instore Payments (WIPay). Met WIPay kan uw klant zijn bestelling op de bestelzuil gemakkelijk betalen op de pinautomaat in de winkel. Ook in winkelconcepten als een kassa op een tablet, self-scan en endless aisle kan met WIPay eenvoudig op de pinautomaat betaald worden. 

Verbind winkel en webshop

Snelle check-out, persoonlijke begeleiding en hogere conversie

Met WIPay kunt u eenvoudig Worldline pinautomaten aan een kassa in de cloud of webshop koppelen. Vanaf elk met internet verbonden apparaat kan op de pinautomaat betaald worden. Het is zelfs mogelijk om vanuit één kassa op meerdere pinautomaten tegelijk een transactie te starten. Of juist omgekeerd en vanaf meerdere (tablet)kassa’s op één pinautomaat.

Het biedt kansen om de winkelbeleving voor klanten te optimaliseren met een snelle check-out en persoonlijke begeleiding tijdens het aankoopproces. Het verhoogt ook de conversie doordat de klant niet in de rij voor de kassa hoeft te wachten, maar direct kan afrekenen op de bestelzuil. 

 

ANWB verbindt de winkel en webshop succesvol

De ANWB heeft WIPay succesvol geïmplementeerd door de pinautomaat te koppelen met hun bestelzuil. Na deze eenvoudige toevoeging zagen zij in het eerste jaar een omzetgroei van 56% op de bestelzuil. De ANWB merkte dat hun klanten het prettiger vinden om in de winkel te betalen met de pinpas. Voor de ANWB betekende de bestelzuil tegelijkertijd een extra onbemand verkooppunt, waardoor de medewerkers meer tijd kregen om service aan de klant te bieden. Lees hoe de ANWB omzet en klanttevredenheid heeft kunnen verhogen met WIPay.

Verbind betaalstromen in een omnichannelstrategie

Eén van de uitdagingen bij verschillende verkoopkanalen is het samenbrengen van de verschillende betaalstromen. Met WIPay brengt u ook de online & offline betalingen samen op een handig overzicht vanuit de cloud-omgeving. Dit maakt het voor u eenvoudig om betalingen te herleiden of verrekeningen uit te voeren.

omnichannel | Worldline

WIPay biedt kansen in het verhogen van de omzet, optimaliseren van de winkelbeleving en het verbeteren van klanttevredenheid voor zowel de kleine als de grote ondernemers. Nieuwsgierig naar WIPay voor uw organisatie? Lees hier meer over WIPay of laat uw gegevens achter en één van onze verkoopmedewerkers neemt contact met u op.  

call center employees

 

 

cards icon

Advies op maat

Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u? 

Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.

+31 (0)88 - 765 70 10

Stuur een bericht

Navigating Digital Payments

Tegenwoordig volgen ontwikkelingen zich in een hoog tempo op en wat vandaag een innovatie is kan morgen achterhaald zijn. Een roadmap van de toekomst ligt dan ook niet klaar, dus hoe kunt u succesvol navigeren door de toekomst van betalen?
Lees verder

Vijf weetjes op een rij.

Singles Day, Black Friday en Cyber Monday staan namelijk voor de deur. Voor consumenten biedt het de kans om goede deals te scoren en voor ondernemers een mogelijkheid om nieuwe klanten te bereiken en de omzet een boost te geven.
Lees verder

Hoe de bouwmarkt haar klant laat ‘doe-het-zelven’ aan de kassa

Het gebruik van de zelfscankassa en bestelzuilen wordt steeds populairder. Gezien de huidige tijd waarin we leven, wordt de mogelijkheid om zelfstandig te kunnen afrekenen nog eens extra aangemoedigd.
Lees verder