Online en offline winkelen komen samen
De kracht van omnichannel is door de crisis duidelijk geworden. Met omnichannel wordt een soepele koopervaring bedoeld voor de consument via verschillende kanalen (fysiek en online). Tijdens de crisis zijn consumenten zich meer en meer online gaan oriënteren en u kunt hierop inspelen als ondernemer.
Zorg ervoor dat u online goed vindbaar bent. Dit leidt tot een groter klantbereik. Een webwinkel kan u daarbij helpen. Ook kunt u uw klanten de mogelijkheid bieden online of telefonisch te bestellen en u kunt uw klant laten te laten betalen met een betaallink via email of sms te sturen.
Veilig betalen
Het nieuwe normaal vraagt van ons om afstand te houden, ook bij het afrekenen. Een goede betaaloplossing helpt daarbij. Dit kan bijvoorbeeld door zelf de transactiegegevens in te voeren op kassiersunit en de klanten af te laten rekenen op de betaalautomaat. Ook het goed schoonhouden van uw betaalautomaat draagt bij aan veilig betalen. Kijk voor tips over het reinigen van uw betaalautomaat hier.