KPN stopt met zakelijk pinnen
Per 1 februari 2019 stopt KPN met het leveren en ondersteunen van een beveiligde internetverbinding voor betaalautomaten bij consumentenabonnementen. KPN klanten zijn hierover recentelijk per brief door KPN geïnformeerd. Heeft u een KPN consumentenabonnement voor uw internetverbinding met de dienst "Zakelijk pinnen"? Controleer dan de netwerkinstelling van uw betaalautomaat en pas deze (indien nodig) aan om gebruik te maken van een standaard (open) internetverbinding.
Via deze instructie kunt u zelf controleren of uw betaalautomaat gebruikmaakt van een beveiligde internetverbinding en hoe u de netwerkinstelling van uw betaalautomaat kan omzetten om gebruik te maken van een standaard (open) internetverbinding.
Staat uw betaalautomaat al ingesteld op basis van standaard (open) internetverbinding, dan hoeft u niets te doen.
Zorg dat u de wijziging vóór 1 februari 2019 uitvoert om betalingen op uw betaalautomaat te kunnen blijven accepteren.
Voor zakelijke klanten (met bijvoorbeeld: KPN EEN, KPN Epacity en KPN EEN MKB) is deze mededeling niet van toepassing.
Zie voor meer informatie: www.kpn.com/pinalarm of neem contact op met KPN.