Nieuws overzicht hidden page
Onze nieuwsberichten
Nieuws | Number of results:95 |
Tips om betwiste transacties te voorkomenDe chargeback wordt ingediend door de kaarthouder wanneer een transactie in twijfel wordt getrokken. De kaarthouder dient een verzoek in bij de kaartuitgevende instantie om de transactie terug te draaien. Er zijn fraude-gerelateerde chargebacks waarbij de kaarthouder aangeeft dat hij of zij de transactie niet heeft verricht. |
17Feb.2021
|
Optimaliseer de guest journey van het hotel door een frictieloze betaalervaringIn de hotelkamer van de toekomst wordt alles digitaal geregeld. Van het uitzoeken en boeken van een kamer, de online check-in, tot het zetten van de koffie op de kamer. Alles is gericht op maximaal gemak voor de gast. Ook het betalen moet met hetzelfde gemak gaan. |
17Jan.2021
|
Een goede werkgever en een duurzaam bedrijf zijn: Het doel van WorldlineOnlangs heeft Worldline haar lange termijn doelstellingen om haar CO2 uitstoot te verminderen opnieuw bevestigd en is ze bekroond tot European Top Employer 2021. |
17Feb.2021
|
Click & Collect en Click & Deliver.Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn? |
17Feb.2021
|
Bekijk de inspiratie sessie “Zo betaalt Nederland in 2025”Hoe betaalt de Nederlandse consument in 2025? Onder de vlag van Shopping Tomorrow heeft Worldline in samenwerking met Innopay en een veelzijdige groep van commerce en payment experts dit onderzocht. Benieuwd naar de uitkomst? |
17Jan.2021
|