Nieuws overzicht hidden page
Onze nieuwsberichten
Nieuws | Number of results:94 |
Tips om betwiste transacties te voorkomenDe chargeback wordt ingediend door de kaarthouder wanneer een transactie in twijfel wordt getrokken. De kaarthouder dient een verzoek in bij de kaartuitgevende instantie om de transactie terug te draaien. Er zijn fraude-gerelateerde chargebacks waarbij de kaarthouder aangeeft dat hij of zij de transactie niet heeft verricht. |
17Feb.2021
|
Een goede werkgever en een duurzaam bedrijf zijn: Het doel van WorldlineOnlangs heeft Worldline haar lange termijn doelstellingen om haar CO2 uitstoot te verminderen opnieuw bevestigd en is ze bekroond tot European Top Employer 2021. |
17Feb.2021
|
Optimaliseer de guest journey van het hotel door een frictieloze betaalervaringIn de hotelkamer van de toekomst wordt alles digitaal geregeld. Van het uitzoeken en boeken van een kamer, de online check-in, tot het zetten van de koffie op de kamer. Alles is gericht op maximaal gemak voor de gast. Ook het betalen moet met hetzelfde gemak gaan. |
17Jan.2021
|
Bekijk de inspiratie sessie “Zo betaalt Nederland in 2025”Hoe betaalt de Nederlandse consument in 2025? Onder de vlag van Shopping Tomorrow heeft Worldline in samenwerking met Innopay en een veelzijdige groep van commerce en payment experts dit onderzocht. Benieuwd naar de uitkomst? |
17Jan.2021
|
Eenvoudig betalen bij thuisbezorgen, afhalen en buiten de winkel afrekenenOndernemen in deze bijzondere tijden, vraagt om creativiteit en doorzettingsvermogen. Door de lockdown maatregelen ontstaat de noodzaak om klanten anders te gaan bedienen en over te stappen naar thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop. Dit heeft ook een effect op de wijze van betalen. Benieuwd hoe u de klant eenvoudig kunt laten betalen bij thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop? Leest u verder. |
17Jan.2021
|