Overname betaalautomaat

Wat moet u doen als uw winkel wordt overgenomen en u uw Worldline betaalautomaat wilt overdragen aan een nieuwe eigenaar? Of wellicht wilt u zelf een Worldline betaalautomaat overnemen?

  • Bij het beëindigen van uw bedrijfsactiviteiten dient u zelf uw huurovereenkomst met Worldline schriftelijk op te zeggen. De huurovereenkomst kan niet worden overdragen naar een nieuwe eigenaar. U kunt schriftelijke opzeggen door het invullen van dit formulier en op te sturen naar Worldline. Houdt u er rekening mee dat bij het opzeggen van uw Worldline huurovereenkomst, u ook uw contract met uw transactieverwerker stopzet. Hiervoor kunt u contact opnemen met de betreffende partij.

  • Dit betekent dat u de eigenaar bent van de betaalautomaat en u uw onderhoudscontract schriftelijk dient te beëindigen bij Worldline. U kunt de schriftelijke opzegging doen via dit formulier.

    Zodra wij de opzegging van uw onderhoudscontract hebben ontvangen en verwerkt, kan uw Worldline betaalautomaat, onder bepaalde voorwaarden, overgenomen worden door een ander rechtspersoon.

    Neem voor overname van een Worldline betaalautomaat telefonisch contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden.

  • Het is mogelijk, onder bepaalde voorwaarden, een Worldline betaalautomaat over te nemen. Lees onze leaflet veilig een betaalautomaat overnemen om te lezen wat er komt kijken bij het overnemen van een betaalautomaat. Om te kunnen vaststellen dat een betaalautomaat vrij is voor overname, zal er in eerste instantie gecontroleerd moeten worden of de betaalautomaat rechtmatig is doorverkocht, en deze is uitgerust met de meest recente software. Neem hierover contact op met ons Overname Team.

  • U kunt ons Overname Team bereiken via het telefoonnummer 088-7657010 of via sales-netherlands@worldline.com. Wij zijn u graag van dienst!

Veel gestelde vragen

  • Controleer eerst of het om een koop of een huur betaalautomaat gaat. Een huurautomaat kan niet worden overgenomen. Wel kan er een nieuw huurcontract met Worldline worden afgesloten voor de huur van een nieuwe betaalautomaat.

    Wanneer het om een gekochte betaalautomaat gaat is het belangrijk om te checken welke leverancier de automaat heeft geleverd. Om de automaat over te nemen kunt u contact opnemen met de leverancier van de automaat. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt ons altijd bellen of mailen.

  • Wanneer u een betaalautomaat heeft gekocht kan er worden gekeken of deze kan worden overgedragen aan een nieuwe eigenaar. Neem hiervoor contact op met Worldline. Belangrijk is dat u uw onderhoudscontract, contracten voor de verwerkingen van betalingen, etc. beëindigd. Uw onderhoudscontract kan u opzeggen met het beëindigingsformulier.

  • In de leaflet veilig een betaalautomaat overnemen staat alle informatie over het overnemen van een betaalautomaat.

  • U kunt contact opnemen met ons MKB sales team via de telefoon 088-765 7010 of via sales-netherlands@worldline.com. Er wordt dan eerst gecontroleerd of de automaat in aanmerking komt voor overname. Wanneer de automaat kan worden overgenomen ontvangt u alle informatie om het proces op te kunnen starten.

  • Wanneer de automaat direct kan worden overgenomen duurt het overnameproces zo’n drie weken. U ontvangt de betaalautomaat van Worldline na een veiligheidscheck met de meest recente software en de correcte gegevens geladen in de automaat zodat deze veilig kan worden gebruikt.

  • Nee, een betaalautomaat van Worldline is gekoppeld aan een bedrijf en bankrekeningnummer. Wanneer een automaat door een ander bedrijf wordt gebruikt kunnen wij de veiligheid niet garanderen en loopt de ondernemer het risico dat er iets mis kan gaan.

  • Vul het formulier Beëindiging Huurovereenkomst in en stuur deze naar Worldline.

Advies op maat

Wat zijn de toekomstplannen voor uw bedrijf? Hoeveel (buitenlandse) consumenten verwacht u? Welk kassasysteem gebruikt u? 

Wij denken graag vrijblijvend mee in het vinden van de beste betaaloplossing.

+31 (0)88 - 765 70 10

Stuur een bericht