BELANGRIJKSTE OPTIMALISATIES

BETERE BETAALPRESTATIES VOOR MEER INKOMSTEN


De betaalpagina’s zijn ontwikkeld voor de optimalisering van het conversiepercentage volgens best practices en ontwerpscenario’s voor de gebruikerservaring om je te helpen meer inkomsten per bezoeker te genereren en de klanttevredenheid te vergroten. Kies uit een waaier van integratiemogelijkheden – van een gebruiksklare betaalpagina tot een heel pakket van API’s – om het afrekeningsproces te personaliseren.

OPTIMAAL ONTWERP VAN DE GEBRUIKSERVARING VOOR VLOTTE BETALINGEN

Gebruik onze geavanceerde, gehoste betaalpagina met gebruiksvriendelijke ontwerpelementen, zoals beschrijvende pictogrammen en informatievakken, maar ook met intelligente interacties zoals automatische kaartdetectie zodat jouw klanten het afrekeningsproces probleemloos kunnen afronden.

BETALINGEN AFGESTEMD OP DE BEHOEFTEN VAN JE KLANTEN, ONGEACHT DE BETAALWIJZE

Maak jouw betaalpagina mobiel responsief en bied jouw klanten een ruime keuze aan populaire betaalmethoden. Door jouw klanten grensoverschrijdende betaalmethoden in hun eigen taal en munteenheid aan te bieden, zal je meer bezoekers aantrekken op jouw website en jouw internationale verkopen zien toenemen.

MAAK DE BETAALERVARING MOEITELOOS

We zorgen ervoor dat jouw betaalpagina ook voor mobiel gebruik geschikt is

Aangezien 30% – in België zelfs 45% – van de transacties via mobiele toestellen gebeurt, zijn de betaalpagina’s van Worldline mobielvriendelijk en ontwikkeld voor een vlotte gegevensinvoer. Onze volledig responsieve ontwerptechnologie past de betaalpagina automatisch aan de schermgrootte van het toestel van jouw klant aan voor een optimale weergave, ongeacht of jouw klant een desktop, smartphone of tablet gebruikt.  


We voegen voortdurend nieuwe betaalwijzen toe, waaronder ‘mobile first’-methoden zoals Apple Pay, Google Pay, WeChat Pay en Alipay, om tegemoet te komen aan de voorkeuren van jouw klanten tijdens hun aankopen.

Betalen met één klik voor een snellere afrekening

Bewaar de betaalgegevens van jouw klanten via tokenisatie en koppel ze aan hun profiel voor later gebruik of terugkerende betalingen. Wanneer een terugkerende klant met de kaart betaalt, zal die enkel nog zijn/haar CVV/CVC moeten invoeren. Alle andere velden zijn al ingevuld met de eerder bewaarde gegevens, die worden opgeslagen op de beveiligde servers van Worldline.  


Door klanten met één klik te laten afrekenen, zal hun betaalervaring zo naadloos mogelijk zijn, en dat heeft een positieve impact op de klantentrouw en jouw totale conversiepercentage. En aangezien je geen gevoelige klantengegevens hoeft te verwerken, blijf je voldoen aan de PCI-verplichtingen.

Bied je klanten een intuïtieve betaalervaring

Gebruik slimme interacties zoals het valideren van de door jouw klant ingevoerde gegevens in het betaalformulier door middel van vinkjes en beschrijvende foutmeldingen, maar ook het inschakelen van een voortgangsbalk zodat jouw klanten weten hoelang het betalingsproces nog zal duren.  


Worldline detecteert het merk van de kaart op basis van het ingevoerde kaartnummer en formatteert de kaartnummers automatisch volgens de specifieke kenmerken van het merk, voor een betere klantervaring en een foutloze gegevensinvoer.


Een ruime keuze aan lokale betaalmethoden, munteenheden en talen

Klanten willen tijdens het afrekenen betaalmethoden die lokaal beschikbaar zijn. Is dat niet het geval, dan breekt 54% van de klanten hun aankoop af.


Met Worldline kan je jouw betaalpagina lokaliseren door populaire lokale betaalmethoden aan te bieden, zoals iDEAL (Nederland), Bancontact (België) en Cartes Bancaires (Frankrijk).

We optimaliseren grensoverschrijdende betalingen door de betaalpagina’s beschikbaar te stellen in 28 talen en 149 munteenheden.

Personaliseer de ervaring van je klanten met aangepaste sjablonen

Worldline biedt je de mogelijkheid tot een gepersonaliseerde betaalervaring, waarbij de standaardsjablonen van de betaalpagina worden aangepast door onze sjabloonbouwer of waarbij je jouw eigen sjabloon kan maken met behulp van CSS/HTML-bestanden.


Met onze sjabloontool kan je tot 200 sjablonen bewaren in jouw account, terwijl het gebruik van verschillende sjablonen wordt vergemakkelijkt afhankelijk van de usecase tijdens het afrekenen.
   
 

Wil je meer advies over wat optimalisering voor je betekent?

NEEM CONTACT OP MET EEN EXPERT ›
 
 

SNELLE, FLEXIBELE EN VEILIGE INTEGRATIE

Worldline biedt handelaars een veelzijdige reeks tools en producten die ontworpen zijn voor een eenvoudige en veilige integratie in een betaalplatform. Met een volledig en flexibel pakket SDK’s, RESTful API’s en uitgebreide ontwikkelingstools kunnen handelaars hun doelstellingen op het gebied van e-commercebetalingen heel eenvoudig bereiken en hun conversiepercentage verbeteren.

PLUG-INS

Plug & Play-oplossing die in de populairste e-commerceplatformen kan worden geïntegreerd.

GEHOSTE BETAALPAGINA

De klanten worden omgeleid naar een gehoste betaalpagina van Worldline waar ze hun betaalgegevens invoeren of bevestigen en de transactie verzenden voor verwerking.

GEHOSTE TOKENISERINGSPAGINA

Je kan een iFrame-betaalformulier integreren in jouw betaalpagina, dat naadloos aansluit op jouw website. Zo beperk je de PCI-verplichtingen en hoeft de klant niet te worden omgeleid.

API-SDK (KLANTINTEGRATIE)

Met de klant-SDK’s van Worldline kan je betaalgegevens coderen in jouw app en transacties op een veilige manier naar Worldline versturen voor verwerking, zonder dat jouw PCI-DSS-complianceniveau hoeft te stijgen.

 

API-SDK (SERVER2SERVER)

Integreer met Worldline via server-to-server-oproepen met behulp van duidelijke kredietkaartgegevens of een eerder opgeslagen token. Handelaars hebben toegang tot een volledige waaier aan API’s om hun eigen oplossing te creëren.

SUCCESVERHAAL

OPnGO – de klantervaring staat op de eerste plaats

Met OPnGO kan je betalen voor parkeren op straat of in parkings, een parkeerplaats bij je in de buurt zoeken en een parkeerplaats vooraf reserveren. Je kan parkeergarages automatisch binnenrijden zonder ticket, online betalen en jouw factuur rechtstreeks via e-mail ontvangen.

Door de samenwerking met Worldline biedt OPnGO:

  • veilige en snelle in-appbetalingen
  • betalingen in één klik voor parkeerreservaties via tokenisatie
  • een ruime keuze aan voorkeuren qua lokale betaalmethoden
  • een naadloze omschakeling tussen betaalmethoden voor maximaal gebruiksgemak

OPnGO Checkout

NEEM CONTACT OP MET EEN BETALINGSEXPERT

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
  •  
  • *
  •  
     
  • This contact form collects your personal data so we can respond to your question(s). By clicking on the 'I agree' button below, you agree that your personal data will be used for this purpose. In our Privacy Policy you can read about how we protect and manage your submitted personal data.


     

    Ben je al klant en heb je hulp nodig?

    Ons ondersteuningsteam helpt je graag verder bij het configureren van de Worldline oplossing.

    Support site ›

    Het beheren van dagelijkse betalingstaken is nu eenvoudiger dan ooit met onze nieuwe en intuïtieve Merchant Portal.

    Ontdek de Merchant Portal ›