De eerste stap voor je Worldline Tap on Mobile betaaloplossing is geslaagd

Nog 2 stappen te gaan!

Stap 1: finaliseer je contract

Je zal een e-mail ontvangen om je bestelling te vervolledigen.

Opgelet: wanneer je de IDnow en de authenticatie niet hebt voltooid, is het niet mogelijk geld te ontvangen op je account! 

Stap 2: Bevestig je account en download de Worldline Tap on Mobile app

 

Onze teams verwerken je aanvraag van maandag tot zaterdag (5u30 tot 00u00) en zondag (5u30 tot 15u10). 
Geen e-mail ontvangen? Kijk ook je spamfolder na.


Opgelet: Bestaat je bedrijf uit meerdere tekenbevoegden, dan zal elke tekenbevoegde een
persoonlijke e-mail ontvangen om digitaal te ondertekenen.

 

Hulp nodig? Contacteer ons gerust op +31 (0)88 765 7010.
of via SupportTapOnMobile-Benelux@worldline.com.