De eerste stap voor jouw Worldline Tap on Mobile
betaaloplossing is geslaagd

Nog 2 stappen te gaan

Je ontvangt een e-mail om de bestelling af te ronden.

 

 

Stap 1: Finaliseer je contract met Worldline

 

box icon

a) Authenticatie 

Heb je het e-mailbericht met authenticatielink ontvangen? Neem jouw paspoort of identiteitskaart (geen elektronische ID) erbij en klik op de link in het e-mailbericht. Bevestig vervolgens jouw identiteit aan de hand van videoherkenning (IDnow) en onderteken het contract.

box icon

b) Handtekening 

Is de authentificatie succesvol afgerond? Klik dan nu, in hetzelfde e-mailbericht, op de signatory-link om alle documenten digitaal te ondertekenen. 

 

Opgelet: wanneer je de IDnow en de authenticatie niet succesvol hebt voltooid, is het niet mogelijk geld te ontvangen op jouw account! 

 

Stap 2: Bevestig jouw account en download de
Tap on Mobile app

 

a) Bevestig jouw account

Heb je de authenticatie succesvol afgerond? Bevestig dan nu jouw account via het Worldline Tap on Mobile portaal. Vervolgens ontvang je een welkomstbericht per e-mail
van no-reply@softpos.eu met een bevestiging om de aanvraag af te ronden.

b) Download de app

Wanneer je alle vorige stappen succesvol hebt afgerond, kan je de Tap on Mobile app downloaden via onderstaande QR-code of via deze link.

 

cards icon

 

 

 

 

Nog geen smartphone? 

 

Tap on Mobile offer

Ontdek ons combo-pakket ›

 

Heb je nog geen e-mail ontvangen? Maak je geen zorgen, dit kan enkele uren duren.
Kijk ook eventueel jouw spamfolder na.


Opgelet: Bestaat jouw bedrijf uit meerdere tekenbevoegden, dan zal elke tekenbevoegde een
persoonlijke e-mail ontvangen om digitaal te ondertekenen.

 

Hulp nodig? Neem gerust contact op via: +31 (0)88 765 7010
of via ons contactformulier.