Betaalautomaat, betalingen accepteren, technische ondersteuning én onderhoud vanaf 37,95 per maand

Betaalpakket met vaste of mobiele betaalautomaat
Wilt u uw klant overal kunnen laten betalen met een mobiele betaalautomaat? Of betaalt uw klant bij u aan de toonbank en heeft u meer aan een vaste toonbankautomaat? Of u een onderneming start of wil overstappen naar een nieuwe betaaloplossing, voor iedere onderneming is er een passend betaalpakket. 

De vaste betaalautomaat, YOMANI, wordt standaard geleverd met aparte
‘merchant unit’. Het invoeren van de transactie door de ondernemer gebeurt op een ‘merchant
unit’ en het betalen door de klant gebeurt op een vaste betaalautomaat op de toonbank. Hierdoor
hoeft de betaalautomaat dus niet heen en weer worden geschoven over de toonbank.
Wanneer op meerdere plekken in een winkel, of zelfs daarbuiten, wordt afgerekend, dan is de Complete
m-Start Pack met een mobiele betaalautomaat de juiste keus voor u. De mobiele betaalautomaat,
de YOXIMO, is een compacte, alles in één betaalautomaat, inclusief een printer voor de
transactiebon. Met een stabiele internet verbinding via Wi-Fi of 3G/4G kan de automaat worden
geactiveerd waardoor er overal kan worden afgerekend. Zo hoeft u nooit meer omzet mis te lopen.

                                                                                                                                              Interesse?

file

YOMANI MU

file

YOXIMO

De voordelen van een alles in één betaalpakket

Alles onder één dak

Met een Complete Start Pack betaaloplossing ontvangt u nog maar één factuur per maand voor de verwerking van uw betalingsverkeer. Zo kunt u uw budget beter beheren en u volledig toeleggen op uw onderneming. 

Eén vaste all-in prijs

Al vanaf 37,95 heeft u een Complete Start Pack met een betaalautomaat (vast of mobiel), onderhoud, technische ondersteuning en acceptatie van alle populaire betaalkaarten via Worldline voor een vaste all-in prijs per maand. 

Eén factuur voor al uw betalingen

Met maar één factuur voor al uw betaalzaken is  budgetbeheer eenvoudig en overzichtelijk.  

Zorgeloos betalingsverkeer

Een gemakkelijke en complete service voor een zorgeloos betalingsverkeer. Alles eenvoudig in een keer geregeld. 

Klantenservice

U heeft beschikking tot een professionele en vakkundige klantenservice. 
Kijk hier voor meer informatie over de Complete Start Packs. Onderaan deze pagina vindt u bovendien veelgestelde vragen en antwoorden.

Benieuwd naar ervaringen van andere ondernemers? Lees hiermeer. 

Heeft u nog vragen? 
Bel +31 (0)88 765 7010
of stuur ons een e-mail.

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Wat is een Merchant Unit?

    De YOMANI MU (merchant untit) is een betaalautomaat met een extra onderdeel de merchant unit. Het invoeren van de transactie door de ondernemer gebeurt op een ‘merchant unit’ en het betalen door de klant gebeurt op een vaste betaalautomaat op de toonbank. Hierdoor hoeft de betaalautomaat dus niet heen en weer worden geschoven over de toonbank.

    Wat is Dynamic Currency conversion?

    Met Dynamic Currency Conversion (DCC) zorgt u ervoor dat ook uw klanten uit niet- eurolanden in hun eigen vertrouwde valuta kunnen afrekenen, gewoon met hun betaalkaart. Zo weten ze bij het afrekenen precies waar ze aan toe zijn.

    Wat is het verschil tussen Nederlandse debettransacties en internationale debettransacties?

    De Nederlandse bankpassen worden allemaal verwerkt als Nederlandse debettransacties. Voor bankpassen van buiten Nederland waarmee betaald wordt gelden andere tarieven net als voor creditkaarten.

    Kan ik meer transacties accepteren dan er in een bundel zitten?

    Ja, er kunnen onbeperkt transacties worden geaccepteerd. De transacties die buiten een bundel vallen zijn anders geprijsd.

    Wat zijn de kosten voor transacties die buiten een bundel vallen?

    Tarieven buiten bundel Complete Start Complete Start + Complete Start ++
    Domestic Maestro / V PAY NL (per transactie) Eur 0,06 Eur 0,06 Eur 0,06
    International brands (MasterCard/Visa/Maestro/V PAY) *      
    Regulated EU 1,40% 1,30% 1,10%
    Non-regulated EU 1,90% 1,90%
    1,90%
    Non-regulated non-EU    
    2,90% 2,90% 2,90%
    JCB / UnionPay * 1,95% 1,95% 1,95%
    Diners Club / Discover * 2,50% 2,50% 2,50%
    Het refundtarief is gelijk aan het transactietarief      
    * Minimum commissiebedrag per transactie EUR 0,15      

    Wat is het verschil tussen regulated EU, non-regulated EU en non regulated-EU?

    De gereguleerde kaarten zijn de kaarten die vallen onder de EU verordening van de Europese Commissie die effectief is sinds december 2015. In de praktijk betreft het consumentenkaarten uit de EU regio. De non-regulated kaarten zijn alle kaarten die buiten deze EU verordening vallen: alle commercial cards en alle kaarten van buiten de EU. In de kosten is dit vertaald naar drie categorieën: Regulated EU (consumer EU), Non-regulated EU (commercial EU), non-regulated non-EU (non-EU, both consumer and commercial).

    Welke gegevens kan ik allemaal inzien met WL Extranet?

    Op WL Extranet vindt u een handig en volledig overzicht van uw verwerkte Worldline- transacties met vermelding van datum, tijdstip, bedrag, autorisatiecode en type betaalkaart. Kortom, WL Extranet bevat een enorme hoeveelheid interessante gegevens over uw betaalverkeer en het aankoopgedrag in uw zaak.

    Hoe wordt de betaalautomaat geïnstalleerd?

    De automaat wordt plug & play afgeleverd. Dat betekent dat de automaat eenvoudig door uzelf geactiveerd kan worden. Er zit een handleiding bij die u helpt de juiste stappen te doorlopen.

    Zijn er extra kosten verbonden aan de Complete m-Start Pack wanneer er wordt gekozen voor een 3G/4G verbinding (YOXIMO GPRS)?

    Ja, er worden extra kosten in rekening gebracht voor een data-abonnement. De extra kosten bedragen € 9,- per maand.