Haal het online winkelmandje naar de fysieke winkel

 

Een omnichannel shopervaring is niet meer weg te denken in het huidige retaillandschap. De consument kiest per aankooptraject het geschikte kanaal om een aankoop te doen. Tegelijkertijd bepaalt de ervaring tijdens de online customer journey, ook meer en meer, hoe de klant in de winkel bediend wil worden. Dit betekent een ruim productassortiment, geen wachtrijen en een snelle check-out.

Met Webshop Instore Payments kunt u uw webwinkel eenvoudig met de pinautomaat in de winkel koppelen. Uw omzet en conversie verhogen door het plaatsten van een kiosk met uw gehele webassortiment ligt vanaf nu binnen handbereik. Of wat dacht u van een persoonlijke begeleiding van uw klant bij zijn aankoop en gelijk betalen zonder langs de kassa te gaan?

file

Omni-channel

 

Betaalautomaat

Verbind betaalstromen in een omnichannel strategie.

 

Meer omzet

 

Eenvoudig betaallink versturen

Stimuleer up- en cross sell.

 

Klant centraal

 

Maak betaallink

Nee-verkopen terugdringen en kortere wachtrijen.

 

Eenvoudig

 

Betaallink factuur

Online koppeling met uw betaalautomaat.

 

Service

 

Betaallink factuur

Webshop assortiment in de winkel.

 

Optimaliseer uw personal shopping service

Een optimale winkelbeleving is belangrijk om succesvol zaken te doen. Consumenten verwachten door de digitalisering een naadloze winkelervaring. Wachtrijen om te betalen of het niet voorradig hebben van producten/artikelen in de winkel hebben een negatieve invloed op de winkelervaring van de consument. Het slimmer omgaan met technologie biedt de retailer de mogelijkheid om deze hobbels weg te nemen.

Verbeter de winkelbelevenis met WIPay

Shoppen op afspraak in de fysieke winkel en een persoonlijke benadering verbeteren de winkelbeleving van consumenten. Consumenten worden tijdens het aankopen begeleid om te kunnen genieten van een probleemloze winkelervaring. Ter ondersteuning heeft de verkoopmedewerker vaak een tablet, om een uitgebreider assortiment te tonen, aanbevelingen te kunnen doen of om de bestelling te plaatsen.

Met WIPay kunt u de winkelbeleving van uw personal shopping service nog verder optimaliseren door de betaling vanaf u tablet op de pinautomaat aan te bieden. Consumenten kunnen hierdoor direct afrekenen, waardoor de conversie binnen uw personal shopping concept wordt verhoogd.

Ondersteun de winkelmedewerker met WIPay

Ook voor de winkelmedewerker is het prettiger werken als het verkoopproces op één systeem kan plaatsvinden. Bijkomend voordeel is dat er vanaf meerdere tablets op één pinautomaat een transactie kan worden gestart. Het omgekeerde scenario is ook mogelijk waarbij vanuit één tablet op meerdere pinautomaten een transactie gestart kan worden. Handig als u in uw zaak meerdere afrekenpunten hebt.

WIPay werkt samen met de YOMANI, YOXIMO en VALINA betaalautomaten van Worldline.

Bestelzuil verbindt winkel en webshop

Met een kiosk heeft u een extra verkooppunt in uw winkel, kunt u nee-verkopen voorkomen, de doorstroming verbeteren en uw omzet verhogen.

De ANWB heeft de omzet van de webzuilen met 56% zien toenemen nadat zij deze met een pinautomaat hadden gekoppeld. Met WIPay hebben zij het mogelijk gemaakt om in de winkel online te bestellen en direct op de pinautomaat te betalen.

Partners

Worldline werkt samen met partners om haar betaaloplossing te integreren in de verschillende eindoplossingen. 

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Webshop instore Payments voor uw organisatie?

Laat u gegevens achter en wij nemen contact met u op.

contact opnemen

 

 

-

 

 

file
file
file

Meer informatie? Of direct aanvragen? Laat hieronder een bericht achter!

Wilt u meer weten over het versturen van een betaallink? Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen contact met u op: (ma-vr tussen 08:30 - 17:00 uur).

  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  
  •