Hier vindt u een overzicht van de nieuwsberichten Worldline.

 

Ontvangt u al onze maandelijkse nieuwsbrief?

Via onze maandelijkse nieuwsbrief blijft u op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de wereld van betalen. Verder geven we tips en trics om de business te boosten en vertellen we meer over de nieuwste betaaloplossingen.

Inschrijven nieuwsbrief

Betaallink: gemakkelijk en snel ondernemen op afstand.

Om gemakkelijk en snel te kunnen inspelen op deze veranderingen is een flexibele en eenvoudige betaaloplossing gewenst. Door te werken met een betaallink kunt u gemakkelijk en snel een betaalverzoek versturen via elk communicatiemiddel.
Lees verder

Onze nieuwsberichten

Nieuws Number of results:52
Date

Alipay Live

Wij zijn heel trots dat we u nu kunnen melden dat wij Alipay kunnen aanbieden. Winkeliers kunnen zowel in de online omgeving als in de fysieke winkel Alipay accepteren. Hiermee komen we tegemoet aan de groeiende vraag van Chinese toeristen om af te rekenen met hun vertrouwde mobiele betaalmethode.

06Nov.2019

PSD2 niet alleen voor online maar ook in de winkel

Per 14 september jl. is PSD 2, Europese verordening voor het reguleren van betaling, van kracht gegaan. PSD2, klantauthenticatie en een frictieloze check-out worden vaak in combinatie met online betalingen via een webshop genoemd, maar zijn ook van toepassing op de “offline” wereld zoals, winkel, horeca, parkeerautomaat en het OV. Maar hoe zit dat dan met PSD2 in de offline wereld?

30Sep.2019

Succesvolle omnichannel strategieën.

Ben je klaar om de wereld van de omnichannel retail te omarmen? Hier zijn drie winnende strategieën om te overwegen, voor Black Friday en daarna.

09Dec.2019

Wat zijn de kansen en uitdagingen van een bestelzuil?

U wilt een bestelzuil toevoegen aan uw retail- of horecaconcept? Bekijk hier enkele kansen en uitdagingen voor het toepassen van een Endless Aisle strategie in uw onderneming. Neem gerust contact op voor het bespreken van uw mogelijkheden.

29Jan.2020

Zeven tips om terugvorderingen te voorkomen

Het accepteren van creditkaarten maakt het makkelijk voor klanten om te betalen in winkels en webwinkels. De koopdrempel wordt voor klanten verlaagd en het betalen met een creditkaart biedt extra zekerheid. Bij twijfel over de juistheid van een bepaalde transactie, heeft een kaarthouder een geruststellende optie: hij of zij kan een chargeback indienen. Dit betekent dat de kaarthouder het recht heeft een transactie te betwisten en het geld terug te vorderen wanneer daar een goede reden voor is.

06Dec.2019
Previous 5 6 7 8 9 Next