Hier vindt u een overzicht van de nieuwsberichten Worldline.

 

Ontvangt u al onze maandelijkse nieuwsbrief?

Via onze maandelijkse nieuwsbrief blijft u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen in de wereld van betalen. Ook houden we u op de hoogte van onze nieuwste betaaloplossingen en krijgt u tips en trics om uw business te boosten.

Inschrijven nieuwsbrief

Betaallink: gemakkelijk en snel ondernemen op afstand.

Om gemakkelijk en snel te kunnen inspelen op deze veranderingen is een flexibele en eenvoudige betaaloplossing gewenst. Door te werken met een betaallink kunt u gemakkelijk en snel een betaalverzoek versturen via elk communicatiemiddel.
Lees verder

Onze nieuwsberichten

Nieuws Number of results:39
Date

Het Olympische jaar van Lilian de Geus is begonnen.

Het is Olympische jaar is begonnen en zal dit jaar plaatsvinden in Japan van 24 juli tot en met 9 augustus. In deze weken gaan 10.500 sporters uit 204 landen met elkaar de strijd aan voor het bemachtigen van een medaille.

29Jan.2020

Nederland in de Lonely Planet’s top 10 Best in Travel 2020

Nederland is een topbestemming in 2020 volgens de Lonely Planet en staat op de 7de plek van de Best in Travel 2020 lijst. Nederland is aantrekkelijk omdat er naast alle bekende plekken zoals bijvoorbeeld Amsterdam, de Zaans Schans en de Keukenhof er nog veel meer moois te zien is in Nederland, zoals de Waddenzee en de vele historische binnensteden.

29Jan.2020

Wat zijn de kansen en uitdagingen van een bestelzuil?

U wilt een bestelzuil toevoegen aan uw retail- of horecaconcept? Bekijk hier enkele kansen en uitdagingen voor het toepassen van een Endless Aisle strategie in uw onderneming. Neem gerust contact op voor het bespreken van uw mogelijkheden.

29Jan.2020

Succesvolle omnichannel strategieën.

Ben je klaar om de wereld van de omnichannel retail te omarmen? Hier zijn drie winnende strategieën om te overwegen, voor Black Friday en daarna.

09Dec.2019

Zeven tips om terugvorderingen te voorkomen

Het accepteren van creditkaarten maakt het makkelijk voor klanten om te betalen in winkels en webwinkels. De koopdrempel wordt voor klanten verlaagd en het betalen met een creditkaart biedt extra zekerheid. Bij twijfel over de juistheid van een bepaalde transactie, heeft een kaarthouder een geruststellende optie: hij of zij kan een chargeback indienen. Dit betekent dat de kaarthouder het recht heeft een transactie te betwisten en het geld terug te vorderen wanneer daar een goede reden voor is.

06Dec.2019
Previous 2 3 4 5 6 Next