Worldline Nederland

Locatie Ridderkerk:
Wolweverstraat 18
2984 CD Ridderkerk

Locatie Utrecht:
Eendrachtlaan 315
3526 LB Utrecht

Tel: +31 (0)180 442 442
Fax: +31 (0)180 442 443
KvK: 56129769
BTW: NL851984526B01Bekijk alle locaties

Contactinformatie

Afdeling Verkoop  

Tel: +31 (0)88 765 7010
Email: sales-netherlands@worldline.com

Helpdesk

- Voor betaalautomaten

Technische helpdesk
Tel: +31 (0)900 22 65 797 (standaard beltarieven van toepassing)
Maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur.- Zaterdag en zondag: 9.00 tot 16.00 uur.

Administratieve vragen
Tel: +31 (0)180 442 442
Fax: +31 (0)180 442 443
E-mail: info-netherlands@worldline.com
Maandag tot en met vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur.

- Voor creditcardacceptatie
Tel: +31 (0)900 04 00 182 (€0,10 per minuut + €0,0453 starttarief + uw gebruikelijke belkosten)
Maandag tot en met zaterdag: 8.00-20.00 uur. Zon- en feestdagen: 8.00-16.00 uur.

- Voor alles-in-één betaalpakketten
Tel: +31 (0)88 765 70 00 (uw gebruikelijke belkosten)

- Autorisatiecentrum Visa/MasterCard 
Tel: +31 (0)900 04 00 173 (€0,10 per minuut + €0,0453 starttarief + uw gebruikelijke belkosten)
7 dagen per week, 24 uur per dag

Pers

Tel: +32 (0)2 727 68 22

Worldline streeft er altijd naar om de dienstverlening optimaal te laten verlopen en u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij handelen klachten graag goed af. Stuur via onderstaande link uw klacht naar ons toe en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wilt u liever direct iemand spreken? Dan kan natuurlijk ook via de contactgegevens op deze pagina.
Stuur uw klacht

Contactgegevens PaySquare

Bent u klant van PaySquare? Kijk dan hier voor de contactgegevens van PaySquare.