Belangrijke informatie omtrent Corona en onze dienstverlening

De tijd waarin we ons op dit moment bevinden is een uitdaging voor de maatschappij en de economie. Worldline volgt de ontwikkeling van de COVID-19-uitbraak al sinds het begin op de voet. Om adequaat en snel te kunnen reageren op de gevolgen hebben wij een Business Continuity Plan geactiveerd. Daarmee kunnen wij de continuïteit van onze betaaldienstverlening voor uw waarborgen.

De gezondheid en het welzijn van onze klanten en onze medewerkers heeft de hoogste prioriteit. Wij nemen maatregelen en hierin volgen wij het RIVM.

Om onze medewerkers te beschermen werkt ons personeel zoveel mogelijk en tot nader order thuis. U kunt onze helpdesk per telefoon of e-mail bereiken. Verkoop binnendienst is momenteel alleen te bereiken per e-mail. Via onze webshop kunt u bestellingen plaatsen.

Voor onze servicemonteurs hebben wij aanvullende hygiënemaatregelen genomen zodat zij u op locatie nog steeds kunnen blijven helpen.

Tijdens het bezoek van onze servicemonteurs:
 
  • Bij binnenkomst zullen onze monteurs u vriendelijk met een glimlach begroeten, maar geen hand geven.
  • Tijdens het bezoek zullen onze monteurs het voorschrift om minimaal 1.5 meter afstand te houden in acht nemen. Wij vragen u vriendelijk zelf ook deze afstand te bewaren.
  • Voor onze monteurs aan het werk gaan zullen zij de betaalautomaat eerst grondig reinigen met de daarvoor bestemde producten.

Meest gestelde vragen betreffende het betaalverkeer en corona

  • Hoe moet ik mijn betaalautomaat reinigen?

    Het is belangrijk om uw betaalautomaat goed schoon te houden.
    Belangrijk: gebruik geen sterk reinigingsmiddel. Het kan uw betaalautomaat beschadigen.

    Wij hebben een aantal handige tips voor u op een rij gezet.
    Bekijk hier de tips voor het reinigen van uw betaalautomaat.

    Ik wil een (extra) mobiele betaalautomaat. Wat zijn hier de mogelijkheden voor?

    De YOXIMO is onze mobiele betaalautomaat die naast contactloze betalingen ook betalingen met de chip kan accepteren. Wij bieden verschillende opties in koop en huur. Hier vindt u meer informatie.

    Wat is de levertijd van nieuwe bestellingen?

    Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. Het kan op dit moment wel gebeuren dat hier een vertraging in ontstaat. Neemt u voor de actuele levertijd van uw bestelling contact op per mail op sales-netherlands@worldline.com

    Hoe kan ik retourpinnen activeren op mijn betaalautomaat?

    Op de YOMANI, YOXIMO en YOMOVA kunt u de functie retourpinnen activeren. In de handleiding staan beschreven hoe u dit moet doen.
    De handleiding kunt u hier downloaden.
    Naast de activatie op de pinautomaat dient ook uw transactieverwerker dit te activeren op uw betaalcontract. Neemt u daarvoor contact op met uw transactieverwerker.

    Ik wil mijn betaalautomaat mee naar buiten nemen, kan dit?

    Dit is alleen mogelijk met de YOXIMO en YOMOVA Portable betaalautomaten. Let er wel op dat u hiervoor een GPRS connectie en SIM kaart voor moet hebben. Heeft u hier vragen over? Neemt u contact op met onze helpdesk via 0900 22 65 797.

    Kan ik mijn contract tijdelijk stopzetten?

    We begrijpen dat het uitdagende tijden zijn op het moment. Het is helaas niet mogelijk om uw contract tijdelijk stop te zetten. Vind meer informatie meer over onze contractvoorwaarden in de algemene voorwaarden.

    Ik moet mijn zaak tijdelijk sluiten. Kan ik mijn pinautomaat van de stroom halen?

    Wij adviseren om dit niet te doen. Een betaalautomaat belt regelmatig in op het Terminal Management Systeem om te kijken of er nog software updates zijn.
    Een toonbank pinautomaat dient hiervoor op de stroom aangesloten te zijn. Voor een mobiele pinautomaat adviseren wij dit ook om de batterij te sparen. Onze helpdesk kan u adviseren wat u het beste kunt doen. Neem contact met hun op via 0900 22 65 797.

Richtlijnen voor de periodieke reiniging

Uitgebreide hygiëne en netheid in uw zaak zijn op dit moment belangrijker dan ooit – om uw medewerkers en uw klanten te beschermen. Via de betaalautomaat vindt veelvuldig contact plaats tussen uw klanten en uw medewerkers. Voor uw veiligheid en de veiligheid van uw klanten willen wij u er daarom aan herinneren uw betaalautomaat regelmatig schoon te maken. 
Lees verder

Verhoog de omzet en optimaliseer de klantbeleving

Een nieuw concept binnen retail en hospitality maakt zijn opmars genaamd Endless Aisle (vrij vertaald: eindeloze schappen). Met dit concept is het mogelijk voor consumenten om in de fysieke winkel bestellingen te kunnen plaatsen op een digitaal en interactief scherm.
Lees verder

PSD2; wat betekent deze nieuwste Europese richtlijn voor webwinkels

In dit artikel leggen we uit wat belangrijk is voor een webwinkel. Waarom wordt PSD2 ingevoerd? Wat is sterke klantauthenticatie? Welke eisen worden gesteld aan een check-out pagina van een webshop?
Lees verder